වාහනයක් ගන්න ආසාවෙන් මග බලා සිටි ඔබට සමහරවිට මේ සුබ ආරංචිය වැදගත් වේවි.. මේ කියන්න යන්නේ අන්න ඒ ගැන ඇසෙන කතාවයි..
විද්යුත් මෝටර් ට්රයිසිකල් (ත්රිරෝද රථ) නිෂ්පාදනයේදී සහ පෙට්රල් හෝ ඩීසල් භාවිතයෙන් ධාවනය කරනු ලබන මෝටර් ට්රයිසිකල් (ත්රිරෝද රථ) විදුලි බලයෙන් ධාවනය කිරීමට හැකි වන අයුරින් පරිවර්තනය කිරීමේදී විද්යුත් ආරෝපිත බැටරි භාවිත කිරීම හේතුවෙන් එවැනි මෝටර් ට්රයිසිකල්වල (ත්රිරෝද රථ වල) තාර බර ඉහළ යාම සිදුවෙනවා...
එම හේතුව මත එකී මෝටර් ට්රයිසිකල් (ත්රිරෝද රථ) ලියාපදිංචියේදී මතු වන අර්ථ නිරූපණ ගැටලු නිරාකරණය කිරීම සඳහා මෝටර් ට්රයිසිකලයක (ත්රිරෝද රථයක) උපරිම තාර බර කිලෝග්රෑම් 600ක් වන ලෙස මෝටර් වාහන පනතේ අර්ථ නිරූපණය සංශෝධනය කිරීම සඳහා 2022-08-08 දින පැවති අමාත්ය මණ්ඩල රැස්වීමේදී අනුමැතිය ලබා දී තිබෙනවා...
එහෙත්, එක් ආරෝපණ තත්ත්වයකදී වඩා වැඩි දුරක් ධාවනය කළ හැකි පරිදි බැටරි පද්ධතියක් හඳුන්වා දීමේ අවශ්යතාවය, වායු සමීකරණ සහිත සුඛෝපභෝගී මෝටර් ට්රයිසිකල් (ත්රිරෝද රථ) සඳහා වැඩි ධාරිතාවක් සහිත බැටරි පද්ධතියක අවශ්යතාව සහ විදුලි ප්රතිරෝධක මගින් ක්රියා කරන තිරිංග භාවිතයේදී එකතු වන බර වැනි අවශ්යතාවන් සැලකිල්ලට ගෙන, විදුලි බලයෙන් ධාවනය කරනු ලබන මෝටර් ට්රයිසිකලයක (ත්රිරෝද රථයක) තාර බර බැටරි පද්ධතියේ බර ද ඇතුළුව කිලෝග්රෑම් 650ක් නොඉක්මවිය යුතු වන පරිදි අර්ථ නිරූපණය නැවත සංශෝධනය කරන ලෙස දේශීය වශයෙන් විදුලි මෝටර් ට්රයිසිකල් (ත්රිරෝද රථ) නිෂ්පාදන හා පරිවර්තන ව්යාපාරයේ යෙදී සිටින කර්මාන්තකරුවන් විසින් මෝටර් රථ ප්රවාහන දෙපාර්තමේන්තුව වෙතින් ඉල්ලීම් කර තිබුණා..
ඒ අනුව, ප්රවාහන, මහාමාර්ග, වරාය සහ සිවිල් ගුවන් සේවා අමාත්යවරයා විසින් ඉදිරිපත් කරන ලද යෝජනාව සැලකිල්ලට ගෙන යෝජිත සංශෝධනය ඇතුළත් කරමින් මෝටර් වාහන පනත සංශෝධනය කිරීම සඳහා අමාක්ය මණ්ඩලයේ ප්රතිපත්තිමය අනුමැතිය ලබා දීමට තීරණය කර තිබෙනවා...