Rayynor Silva,Raynor Silva Holdings,RaynorSilva,RayynorSilva

Hiru Gossip, Hiru news, Gossip Lanka News | Hirugossip | Hiru Gossip | Hiru Fm Gossip | Hiru Gossip Official Web Site | Gossip Lanka - හතර වටින් ඇහෙන නියම ගොසිප්

Rayynor Silva,Raynor Silva Holdings,RaynorSilva,RayynorSilva,Hiru Gossip, Hiru news, Gossip Lanka News | Hirugossip | Hiru Gossip | Hiru Fm Gossip | Hiru Gossip Official Web Site | Gossip Lanka - හතර වටින් ඇහෙන නියම ගොසිප්

Mar
13
හන්දි ලෙඩ කරන වැරදි ඉරියව් ගැන ඔබ දැනුවත්ද ? සියළු තොරතුරු මෙන්න

- හන්දි ලෙඩ කරන වැරදි ඉරියව් ගැන ඔබ දැනුවත්ද ? සියළු තොරතුරු මෙන්නHiru Gossip, Hiru news, Gossip Lanka News | Hirugossip | Hiru Gossip | Hiru Fm Gossip | Hiru Gossip Official Web Site | Gossip Lanka

11,294 Views
අද සමාජයේ බොහෝ දෙනා වැරදි ඉරියව් නිසා ලෙඩ රෝග වළින් පීඩා විඳිනවා. ඒ සම්බන්ධයෙන් කොළඹ ජාතික රෝහලේ සන්ධි රෝග පිළිබඳ විශේෂඥ වෛද්‍ය ලලිත් විජයරත්න මහතා පුවත්පතක් සමග කළ සාකච්ඡාවක් පහතින් දැක්වේ.



අපගේ ශරීරයේ හන්දි 300 ක්‌ පමණ ඇත. නමුත් මෙම හන්දි අතුරින් අපට නිතරම පීඩා ගෙන දෙන හන්දිය වනුයේ දණහිස හන්දියයි.

කුමන හන්දියක්‌ වුවත් නිරෝගීව පවතින විට එහි ක්‍රියාකාරිත්වය පිළිබඳව අපට කිසිදු ගැටලුවක්‌ මතුවන්නේ නැත. නමුත් හන්දියක්‌ රෝගී වූ විට අපට එහි ක්‍රියාකාරිත්වය පිළිබඳව මතුවන ගැටලු රැසකට මුහුණදීමට සිදුවේ. ඒ අතර එම හන්දිය ක්‍රියාකරනවිට ඇතිවන වේදනාව මහත් පීඩාකාරී වේ. එබැවින් හන්දියක්‌ රැකගන්නේ කෙසේදැයි කියා අපි විමසා බලමු.

වෛද්‍යතුමනි, හන්දිය ක්‍රියාකාරිත්ව නිසි අයුරින් සිදුවීමට බාධා මතුවන අවස්‌ථා මොනවාද?

හන්දියක්‌ ගෙවීමට ලක්‌වූවිට (ඔස්‌ටියෝ ආතරයිටීස්‌) හන්දියක්‌ ඉදිමුමට ලක්‌වූවිට (ආතරයිටීස්‌) සහ අප එදිනෙදා ජීවිතයේ කටයුතුවලදී නිවැරදි ඉරියව්වල නොසිට කටයුතු කිරීමේදී හන්දියට ඇතිවන අසාමාන්‍ය බලය අසාමාන්‍ය කම්පනය සහ අසාමාන්‍ය පීඩනය නිසා හන්දිවල ක්‍රියාකාරිත්වය නිසි අයුරින් සිදුවීමට බාධා ගෙන දේ.

වෛද්‍යතුමනි හන්දියකට අසාමාන්‍ය පීඩනයක්‌ ඇතිවන අවස්‌ථා මොනවාද?

පළමු කාරණය වන්නේ ශරීරයේ අධික බරය. සෙසු කාරණා වන්නේ අපි කොයි කවුරුත් දිනපතාම අපගේ ශරීරයේ ප්‍රධාන ඉරියව් හතරක්‌ ඔස්‌සේ කරනු ලබන කටයුතු නිවැරැදි ඉරියව් අනුව සිදුනොකිරීමය.

පළමු ඉරියව්ව නිදා ගැනීමය. දෙවැනි ඉරියව්ව හිටගෙන සිටීමය. තෙවැනි ඉරියව්ව වාඩිවී සිටීමය. සිවුවැනි ඉරියව්ව ඇවිදීමය.

මෙම ඉරියව්වල නිවැරදි ලෙස කටයුතු නොකළහොත් හන්දිවලට අධික පීඩනයක්‌ ඇතිවී ඒවා වේදනාවට පත්වේ.

නිවැරදිව බර ඉසිලීම

මීට අමතරව අප කිසියම් බරක්‌ ඔසවන විට නිවැරදි අයුරින් එසවීමද වැදගත්ය. එනම් දණහිසට වැඩි බරක්‌ ඇතිවන අයුරින් වාඩිවී උසුලන බර තම ශරීරයට ළංකර ගෙන ඉහළට එසවිය යුතුය.

උසුලන බර ශරීරයෙන් ඈත්වනවිට එම උසුලන බර නිසා ශරීරයට ඇතිවන පීඩනය වැඩිවේ. එවිට ශරීරයේ මාංශ පේශී අනතුරට ලක්‌වී හන්දිවල ක්‍රියාකාරිත්වයට බාධා මතුවේ.
(නිවැරදිව බර ඉසිලීම රූපසටහන බලන්න.)

නිවැරදිව නිදා ගැනීම

ශරීරයේ බර අනුව වෙනස්‌ නොවන මෙට්‌ටයක්‌ භාවිත කරන්න. බෙල්ල කඩා නොවැටෙන ලෙස හිසට කොට්‌ටය තබා ගන්න. දෙපා හිර නොවන අයුරින් දෙපා අතර කොට්‌ටයක්‌ තබා ගන්න.

(නිවැරදි ඉරියව් අනුව නිදා ගන්නා අයුරු රූපසටහන බලන්න.

නිවැරදිව හිට ගැනීම.

අප දෙපයින් සිටගෙන සිටින විට හිස, කඳ, දෙපා කෙලින් තැබිය යුතුය. එනම් කණ, උරහිස, වැලමිට, උකුල, දණහිස, සහ වළලුකර රේයව තිබිය යුතුය. ඒවා කොන්ද පසු පසට හෝ ඉදිරියට නවාගෙ සිට ගැනීම නොකළ යුතුය.

ශරීරයේ බර හිසේ සිට දෙපා දක්‌වා කෙලින් පහළට ගමන් කළ යුතුය.

(නිවැරදිව හිට ගැනීම රූප සටහන බලන්න.)

නිවැරදිව වාඩිවීම

පුටුවක්‌ මත වාඩිවනවිට කොන්ද කෙලින් තබාගෙන දණහිස අංශක 90% කෝණයකට අනුව පොළව මත දෙපා සිටින ලෙස (සෘජු කෝණයක්‌ හා සමානව) සිටිය යුතුය. කොන්ද නමාගෙන, ශරීරයේ කඳ පැත්තකට හරවාගෙන වාඩිවීමෙන් හන්දි වේදනාවට ලක්‌වේ. (නිවැරදිව වාඩිවීමේ රූපසටහන බලන්න.)

නිවැරදිව ඇවිදීම

වර්තමානයේ බොහෝ දෙනා ඇවිදිනවිට භාවිතා කරන පාවහන් නිසා ඇවිදීමේ දෙපා පොළොව සමග ගැටීමෙන් ඇතිවන කම්පනය කෙළින්ම හන්දි හරහා ගමන් කරයි. විශේෂයෙන්ම දණහිස්‌ හන්දිය හරහා ගමන් කරයි. ඉන් සිදුවන්නේ දණහිස්‌ හන්දිය ඉතා ඉක්‌මනින් රෝගී වීමය. එබැවින් අප ඇවිදිනවිට දෙපා පොළව මත ගැටීමෙන් ඇතිවන කම්පනය අවශෝෂණය කරගත හැකි එබෙනසුළු පතුලක්‌ සහිත පාවහන් පැළඳිය යුතුය.
Make a Comment
Make a Comment


මෙන්න බලන්න තවත් ගොසිප්




Recent Gossip Post




Hamu Wewido - Nadeera Nonis
Hamu Wewido
Nadeera Nonis
⤵  9,194 Downloads

Ninnade - Amanda Perera
Ninnade
Amanda Perera
⤵  3,343 Downloads

Sihin Sina - Kashyapa Dissanayake
Sihin Sina
Kashyapa Dissanayake
⤵  3,146 Downloads

Punchi Kelle - Nalinda Ranasinghe
Punchi Kelle
Nalinda Ranasinghe
⤵  30,865 Downloads

Waradinnepa - Manjula Wickramaarachchi
Waradinnepa
Manjula Wickramaarachchi
⤵  3,177 Downloads

Kola Sithaththi - Nickson Peiris
Kola Sithaththi
Nickson Peiris
⤵  1,801 Downloads

Hiru Shraddhabhiwandana Poson Theme Song 2019 (ThissaMaharama Wehera) - Mangala Denex
Hiru Shraddhabhiwandana Poson Theme Song 2019 (ThissaMaharama Wehera)
Mangala Denex
⤵  7,668 Downloads

Rama Seetha Ravana  Theme Song - Nirosha Virajini & Dumal Warnakulasuriya
Rama Seetha Ravana Theme Song
Nirosha Virajini & Dumal Warnakulasuriya
⤵  3,689 Downloads

Sugatha Thathagatha - Amitha Wedisinghe
Sugatha Thathagatha
Amitha Wedisinghe
⤵  1,642 Downloads

Rashmi Dhara - Sameera Weerasinghe
Rashmi Dhara
Sameera Weerasinghe
⤵  1,998 Downloads



Top 10 Commenters

Latest Comments

Top